Proktološki pregled s anaskopijom

Proktologija, ili kolorektalna kirurgija, grana je medicine koja liječi bolesti povezane s donjim dijelom debelog crijeva (rektum, anus i okolne površine). Pregled se obavlja anoskopom, što je šuplja cijev s izvorom svjetlosti koji se postavlja na ručku anoskopa.
Ovaj je pregled često smatran vrlo bolnim i upravo radi toga ga se, unatoč neželjenim i bolnim simptomima, izbjegava obaviti. Ono što je nama izrazito važno jest pažljivo manipuliranje s analnim kanalom, jer tada pregled prolazi bez neugoda. Osoba se nakon pregleda nastavlja normalno baviti svojim dnevnim aktivnostima.

Kada treba obaviti proktološki pregled?

Ukoliko primijetite promjene kod stolice, kao što je svježa krv ili iscjedak krvi kod stolice, promjene u boji i teksturi stolice, te izrasline i svrab oko analnog otvora.
Ako su uzrok spomenutih simptoma hemoroidi, tijekom pregleda će se utvrditi stupanj problema, što olakšava postavljanje dijagnoze i određivanje daljnje terapije.
Potrebno je naglasiti da svako krvarenje iz anusa zahtijeva pregled liječnika! Samo na temelju opisa simptoma nije moguće utvrditi o kojoj se bolesti radi, a kasni odlazak liječniku može imati kobne posljedice ukoliko se radi o tumoru anusa ili debelog crijeva.

Informacije o proktološkom pregledu s anaskopijom

Trajanje pregleda:
 10-15 minuta
Područje pregleda:
 Donji dio tijela
Oporavak od pregleda:
 Odmah nakon pregleda
Vađenje šavova:
 Nema vađenja šavova
 Bez anestezije
 Nema oporavka

i saznajte više o Face liftingu / Liftigu lica

• Odaberite ikonu zvijezda.